Zarejestruj się :: Zaloguj się Koszyk: 0  szt. suma: 0.00zł
kwiaciarnia kwiatuszek
  Strona główna
  Płatności
PayU - Bezpieczne płatnoœci internetowe

  Kategorie
  Nowości
 Róże w kubełku
Róże w kubełku
59.00zł

zobacz wszystkie
  Szukaj



Wpisz szukany produkt.
Wyszukiwanie zaawansowane
  Informacje
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
Polityka plików cookies
Regulamin
Informacja od Sprzedającego
Mapa sklepu
  Bestsellery
 BILECIK
01.
BILECIK
 KARTKA OKOLICZNOŚCIOWA
02.
KARTKA OKOLICZNOŚCIOWA
 "IMPRESJA Z FREZJI"
03.
"IMPRESJA Z FREZJI"
 WIĄZANKA ZE STORCZYKIEM
04.
WIĄZANKA ZE STORCZYKIEM
 MICHALINA
05.
MICHALINA
 WIĄZANKA Z LILII
06.
WIĄZANKA Z LILII
 KLEOPATRA
07.
KLEOPATRA
 KOSZ KWIATOWY Z CZERWONYCH RÓŻ
08.
KOSZ KWIATOWY Z CZERWONYCH RÓŻ
 KOSZYCZEK RÓŻANY
09.
KOSZYCZEK RÓŻANY
 STEPHANIE
10.
STEPHANIE
  Promocje
 KOSZ KWIATOWY Z CZERWONYCH TULIPANÓW Z MASKOTKĄ
KOSZ KWIATOWY Z CZERWONYCH TULIPANÓW Z MASKOTKĄ
149.00zł
139.00zł

więcej promocji
  Allegro


Zapraszamy do licytacji na naszych kontach na Allegro:
mirek_man
mirek-man
Informacja od Sprzedającego

Firma zarejestrowana w CEIDG.
Dane firmy i jednocześnie adres do przyjmowania zwrotów i reklamacji:
Mirosław Mańka Smolna 9e 44-200 Rybnik NIP:642-000-60-30

Opis procedury reklamacyjnej:

    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mirek761@o2.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
        imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
        datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
        przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
        wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy , należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:mirek761@o2.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres:Mirosław Mańka Smolna 9E 44-200 Rybnik .

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy :

    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
 


Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy  nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

    o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    zawartej w drodze aukcji publicznej;
    o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Kupujący zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu sprzedaży bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

   Kontynuuj
Artykuły wnętrzarskie i dekoracyjne - klimatyczna pracownia oparta na oryginalnych i nowatorskich pomysłach. Własne projekty oraz współpraca z wiodšcymi firmami w branży. Nowe dostawy kilka razy w tygodniu.